TweetIE : توییتر در اینترنت اکسپلورر
وبسایت آموزشی تصاج
آموزش اینترنت. نرم افزار. کتاب.مولتی مدیا.خودرو.



راه ها و روش‌های زیادی برای توییت کردن (فرستادن پیام‌های ۱۴۰ کاراکتری به سایت توییتر)‌ خوانده اید. شاید چندتایی از آنها را هم امتحان کرده باشید. کاربران فایرفاکس انتخاب‌های بسیار بیشتری از کاربران مرورگرهای Internet Explorer دارند و این البته به دلیل قابلیت نصب و نوشتن افزونه‌ برای مرورگر فایرفاکس است.

مایکروسافت هم از نسخه هفت به بعد مرورگر اینترنتی خود امکان نصب پلاگین‌ها را برای آن قرار داده‌ است اما تنوع و تعدد افزونه‌هایی که برای اینترنت اکسپلورر توسعه داده شده است به گستردگی فایرفاکس نیست. پلاگین TweetIE یکی از این پلاگین‌هاست که برای استفاده در IE توسعه یافته شده است. این پلاگین به کاربران این مرورگر کمک می‌کند تا نظر خود را در مورد وبسایتی که در حال مشاهده آن هستند را با یک کلیک به همراه آدرس کوتاه شده‌ی آن صفحه اینترنتی به حساب توییتر خود ارسال کنند.
پس از نصب پلاگین و اضافه کردن دکمه TweetIE به صفحه مرورگر در اولین بار استفاده لازم است تا در پنجره باز شده آن در حساب توییتر خود وارد شوید. برای استفاده از این پلاگین در هر صفحه وبی که بودید قسمتی از متن آن را انتخاب کنید (مثلا عنوان صفحه)‌ و بر روی دکمه TweetIE کلیک نمایید. در پنجره باز شده می توانید متن انتخابی را ویرایش کنید یا توضیح کوتاهی برایش بنویسید. لینک صفحه به کمک سایت Chilp.it تهیه شده و به صورت خودکار به انتهای توییت شما افزوده می‌گردد.


تمام آنچه برای استفاده از این پلاگین نیاز دارید عبارتند از :

TweetIE را می توانید از اینجا دانلود کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 8 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط admin

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 31707
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

کد ایمیل